Usein kysytyt kysymykset Ski.fi-kortista

Lumilautailija_Vuokatti

Usein kysytyt kysymykset Ski.fi -kortin käytöstä

Jos et löydä vastauksia täältä kysymyksiisi Ski.fi-korttiin liittyen, ota yhteyttä Suomen Hiihtokeskusyhdistyksen toimistoon.

  1. Saako yhdellä Ski.fi-kortilla edun neljälle henkilölle samasta hiihtokeskuksesta?

Ei saa, yhdellä kortilla saa kaksi lippua yhden lipun hinnalla eli jos seurueessa on kaksi henkilöä, toinen saa ilmaisen päivä- tai iltalipun. Jos seurueella on kaksi Ski.fi-korttia, saa niillä vastaavasti kaksi ilmaista päivä- tai iltalippua. Tämä on huomioitu myös laskurissa.

  1. Mitä maksamme hissilipuista jos minulla (aikuisella) on Ski.fi-kortti ja ostan yhden aikuisten ja yhden lasten lipun?

Menettely riippuu hiihtokeskuksesta. Yleensä edullisempaa lippua ei veloiteta eli asiakas maksaa aikuisten lipun ja saa lasten päivä- tai iltalipun ilmaiseksi. Keskus saattaa kuitenkin laskea aikuisten ja lasten lipun hinnat yhteen ja antaa asiakkaalle 50% alennusta lippujen yhteishinnasta.

  1. Miten menetellään, jos lapsella on Ski.fi-kortti ja hän ostaa lipun itselleen ja aikuiselle?

Kts. edellinen vastaus.

  1. Voiko Ski.fi -kortin ostaa hiihtokeskuksesta?

Suurin osa hiihtokeskuksista myyvät Ski.fi -kortteja. Tarkista tilanne SHKY:n toimistolta (040-940 1800).

  1. Jos ostan kortin verkkokaupasta, koska saan sen kotiini?

Kun tilaat muovisen Ski.fi -kortin maanantaihin klo 12 mennessä, saat sen postissa viimeistään saman viikon perjantaina. Mobiilikortin voit ladata heti puhelimeen.

  1. Kuuluuko korttiin muita etuja?

Korttiin liittyy vuosittain erilaisia lisäetuja.  Jos olet etuasiakas, seuraa sähköpostiasi, muuten voit kysellä lisäetuja toimistolta shky@ski.fi