Pyhä 17.4.2024

Yhdistyksen asioita hoitaa seurakokouksen valitsema hallitus, joka johtaa yhdistyksen strategiaa ja tulevaisuuden suuntaa sekä ohjaa operatiivista organisaatiota. Hallitukseen kuluu puheenjohtajan lisäksi tasapuolisesti alppi- ja freestyleseurojen edustajia sekä asiantuntijajäseniä.  Hallituksen toimikausi on 2 vuotta niin, että kunakin vuonna kevätkokouksessa valitaan erovuoroisten tilalle puolet hallituksen jäsenistä.

SSF:n hallitus

Jukka Rautio, puheenjohtaja

Risto Kemppainen

Vesa-Matti Väänänen

Anu Tamminen

Mikko Ronkainen

Timo Sallinen

Jari Savolainen

Tomi Meriläinen, asiantuntijajäsen

Jyrki Säämänen, varajäsen

Toimikunnat

Operatiivisen organisaation tukena lajien toimintaa koordinoidaan ja johdetaan toimikunnissa. Toimikunnissa lajiyhteisön toimijat kokoontuvat yhdessä päättämään muun muassa kenttätoiminnan suuntaviivoista, kilpailukalentereista, koulutuksesta ja säännöistä. Monet toimikunnat ovat avoimia ja osaan haetaan vuosittain. Toimikunnat ja niiden tehtävät vahvistaa yhdistyksen hallitus.

ALPPIHIIHTO

Kenttä- ja kilpailutoimikunta

Olli Saravuo (Pj)

Tuomari- ja TD-toimikunta